poniedziałek, 2 marca 2015

POLSKA/KRAKÓW

Autor: Roman Marcinek i Andrzej Gaczoł
Rok wydania: 2014
Liczba stron: 64
Rodzaj okładki: twarda
ISBN: 978-83-7447-159-6

Ilustrowany przewodnik po Krakowie, mieście chętnie odwiedzanym przez turystów,
jak i przeze mnie. Interesujące fotografie. Krótkie, rzeczowe opisy przedstawiające m. in.

- Katedrę Wawelską
- Teatr Słowackiego
- Muzeum Czartoryskich
- Klasztor Dominikanów
- Dom Mehoffera
- Tyniec i wiele innych.

Ogólny zarys Krakowa w kilkudziesięciu stronach. Przewodnik dla niewymagających, który potrafi rozbudzić chęć zwiedzania tego wyjątkowego miasta.

Przystępna cena (ok. 6 zł.), poręczny format (150  x 195 mm), piękne zdjęcia, które są  uzupełnieniem tekstów. Czego chcieć więcej?

Książka warta polecenia osobom które po raz pierwszy odwiedzają Kraków.

10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię albumy. Niestety nie mam ich zbyt wielu na półce, ale mam nadzieję, że z czasem moja kolekcja się rozrośnie. I muszę się przyznać, że lubię albumy z mniej znanymi miejscami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze najpierw robię internetowe rozpoznanie co warto zwiedzić i wtedy mając już ogólne pojęcie wybieram się w teren. Nigdy jednak nie sporządzam jakiegoś sztywnego planu 'co, jak i kiedy', bo wtedy wszystko traci swój urok, jestem zwolenniczką spontaniczności. : )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie ksiażki.
    nigdy nie byłam w Krakowie- a wiem, ze mogłabym tam zobaczyć, co zwiedzić :)
    Super roziwązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie na majówkę mam zamiar jechac ze znajomymi do Krakowa! :D znasz jakieś ciekawe miejsca godne polecenia? c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co konkretnie mogłoby was zainteresować.
      Jedni uwielbiają klimat tamtejszych kawiarni, inni są nastawieni tylko na zwiedzanie zabytków.
      Są tez tacy którzy chcą poznać wyłącznie nocne życie miasta :)
      Jeśli chodzi o mnie polecam tamtejsze Zoo i proponuję zwiedzanie Kopalni Soli "Wieliczka".

      Usuń
  5. Byłam w tamtym roku w Krakowie. Uwielbiam to miasto i jego klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miasto ma w sobie coś wyjątkowego :)

      Usuń
  6. Ja wiem, że w końcu tam pojadę! (Tak, mieszkać w Polsce i nie odwiedzić Krakowa - to ja :D).

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena przystępna, ale i objętość niewielka:)
    Kiedyś byłem na wycieczce szkolnej w Krakowie. W pamięci utkwił mi dzwon Zygmunta i związana z nim legenda - o spełnieniu marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog. Wiele się można od Ciebie dowiedzieć.
    A może wstąpisz do Paulinki i zapiszesz się do Blogowego Kącika Czytelniczego?
    Oto link: http://zielenie.blogspot.com/2015/02/miedzyblogowy-kacik-czytelniczy.html

    OdpowiedzUsuń