poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Teri Hatcher - Spalony tost... czyli życiowa filozofia Teri

Tytuł: Spalony tost... czyli życiowa filozofia Teri
Tytuł oryginalny: Burnt toast: and other philosophies of life
Autor: Teri Hatcher
Liczba stron: 207
Wydawnictwo: Elipsa Sp. z o.o.
Rodzaj okładki: miękka
ISBN: 978-83-60446-99-7
Cena sugerowana: 19,99 zł

Teri Hatcher jedna z bohaterek serialu "Gotowe na wszystko" wydała książkę.
Czy to dobry pomysł, aby aktorzy brali się za pisanie?
Według mnie tak. "Spalony tost.." jest jedną z lepszych książek biograficznych z którymi miałam do czynienia. Nie jest to zbiór suchych faktów tylko pełna emocji, humoru i anegdot swego rodzaju powieść
o życiu. Teri Hatcher w prosty sposób potrafiła przekazać to co w jej życiu odegrało istotną rolę.
Swoją historię przekazała w sposób jasny, szczery i nie pozbawiony humoru.
Takie książki jak ta czyta się lekko i praktycznie jednym tchem.

Jest to z całą pewnością jedna z moich ulubionych pozycji książkowych.
Jednak jak większość tego typu pozycji "Spalony tost.." ma swoich zwolenników i przeciwników.

5 komentarzy:

  1. Wydaje się być naprawdę ciekawa :D
    Już sam tytuł mi się spodobał, haha :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm sama nie wiem. Może w wolnej chwili bym zajrzała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tej książce! Skoro polecasz to pewnie warto sięgnąć :)
    Zapraszam na http://papierowakobietka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tę bohaterkę w ''Gotowych na wszystko'', ale nie na tyle, by sięgnąć po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed chwilą jadłam tosta, zbiegiem okoliczności spaliłam go... to musi być przeznaczenie!
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń