czwartek, 28 maja 2015

Noc Bibliotek - 30 maja 2015

Już w tą sobotę 30 maja 2015 odbędzie się Noc Bibliotek. Jest to wydarzenie mające na celu promocję czytelnictwa jak i samych bibliotek.
Biblioteki mogą nie tylko zaprezentować swoje zbiory, ale i poszerzyć grono swoich stałych czytelników.



Każda z biorących udział w akcji bibliotek będzie miała możliwość bezpłatnej emisji 80 min. filmu animowanego „Sekret Eleonory",
 który opowiada o tym jak:


"Mały chłopiec dowiaduje się, że książki z biblioteki ciotki zostaną sprzedane. 
Kiedy odkrywa magiczne właściwości księgozbioru, postanawia ocalić kolekcję dla następnych pokoleń."


                                                         Opis: filmweb.pl


Ponadto tego dnia ma miejsce akcja „Przynieś książkę do biblioteki” oraz rozpoczyna się XIV Ogólnopolski Tydzień Czytania Dzieciom.

Chcecie się dowiedzieć czegoś więcej, wejdźcie na: http://nocbibliotek.org/

Dodam tylko, że w mojej gminie 5 bibliotek bierze udział w Nocy Bibliotek, a jak jest u was?


19 komentarzy:

  1. Muszę wejść i zobaczyć, czy jakieś biblioteki w moim mieście biorą w niej udział.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi by się przydało raczej coś co mnie odstraszy od czytania, bo staram się czytać w każdej wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe czy u mnie coś takiego będzie organizowane, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz to sprawdzić na http://ceo.dev.grupakropla.pl/pl/ :)

      Usuń
  4. Ciekawe :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  5. w Krakowie też kilka bibliotek bierze udział w tej nocy, ja akurat idę wtedy na koncert i bardzo żałuję, że nie będę mogła nigdzie wpaść, bo brzmi ciekawie. :) a moją pierwszą osiedlową bibliotekę wspominam bardzo serdecznie, zwłaszcza odkąd byłam na tyle duża, że panie bibliotekarki pozwalały mi samej buszować pośród książek. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę zobaczyć na stronie czy u mnie będZie taka akcja :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysl z ta noca !

    www.juiloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm.. nie słyszałam o tej akcji, ale u mnie na przykład jest noc muzeów :)


    No to powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W Toruniu dość sporo bibliotek bierze udział więc może się wybiorę w tym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. W Toruniu dość sporo bibliotek bierze udział więc może się wybiorę w tym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaraz sprawdzę na stronie, ale nie wydaje mi się, aby gdzieś w pobliżu było coś takiego, a przynajmniej słabo promują, bo pierwsze słyszę :(
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Koło mojej miejscowości dość sporo bibliotek bierze udział, jednak ta w moim mieście akurat nie, a szkoda :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie chyba niestety nie ma ;<

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tej akcji, ale niestety - moje miasto przyszykowało atrakcje głównie dla dzieci, a więc zrezygnuję. Jedynie podoba mi się wypożyczenie książki-niespodzianki, zapakowanej w papier (tak, że czytelnik nie będzie wiedział, co to za tytuł).
    Pozdrawiam, Shelf of Books

    OdpowiedzUsuń
  15. o! Dzięki! nie wiedziałam o tek akcji:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa akcja. u mnie 4 biblioteki biorą udzial:)
    zapraszam,
    http://wearealive111.blogspot.com/2015/05/hello-spring.html

    OdpowiedzUsuń
  17. U nas też większość bibliotek brało udział.

    OdpowiedzUsuń