niedziela, 14 czerwca 2015

Nominacja do LBA czyli Liebster Blog Award



„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po przyjęciu LBA należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Obowiązkiem jest też wklejenie znaku LBA do wpisu.”


Zostałam nominowana przez :
http://naszamarka.blogspot.com/2015/06/lba-nasze-odpowiedzi-i-nominowani.html#more

Pytania jakie otrzymałam:

1. Skąd pomysł na nazwę Twojego bloga?
- Blog jest poświęcony literaturze, zatem książki w nazwie były dla mnie rzeczą konieczną. Dlaczego takie? No właśnie.. Dlaczego?

2. Co daje Ci prowadzenie bloga?
- Satysfakcję :P

3. Jakie jest Twoje motto życiowe?
- Może to dziwne, ale nie mam życiowego motta..

4. Co motywuje Cię do działania?
- Nigdy się nad tym nie zastanawiałam.. Chyba jest to po prostu chęć życia :D

5. Bez czego/kogo nie wyobrażasz sobie życia?
- Nie wyobrażam sobie życia bez mojego kochanego męża.

6. Z którego posta na swoim blogu jesteś najbardziej dumna/dumny?
- Każdy post jest dla mnie powodem do dumy, jednak gdybym miała wybrać ten konkretny jest to chyba pierwszy tekst (Klik), 
który napisałam na tym blogu. Taki mój początek..

7. Co Cię uszczęśliwia?
- Życie :)  Zwyczajne i niezwyczajne czynności, ludzie, książki, chwile relaksu tylko dla siebie..

8. Jak wygląda Twój idealny dzień?
- Mój idealny dzień to taka raczej prywatna sprawa, więc nie muszę się tu teraz rozpisywać..

9. Która piosenka obecnie daje Ci największego kopa do działania?
- "Walk" Kwabs`a daje mi tzw. kopa do działania, mimo, że sam tekst piosenki w tłumaczeniu mówi o tym aby zwolnić.

10. Jak radzisz sobie z krytyką i hejterami?
- Konstruktywna krytyka mnie motywuje :) Hejty puki co do mnie nie docierają..


Nominuję:





Pytania do was:

1. Co skłoniło Cię do założenia bloga? 2. Ulubiona książka bądź film? 3. Lato czy zima? 
4. Co sądzisz o obserwacji za obserwację? 5. Wolisz weekend w górach czy nad morzem? 
6. Optymizm, pesymizm czy realizm? 7. Ulubiona przekąska? 
8. Masz rodzeństwo? 9. Co sprawia Ci w życiu najwięcej satysfakcji? 
10. Co sądzisz o czytelnikach swojego bloga? 
11. Kogo pozdrowisz na koniec?


10 komentarzy:

  1. Mnie też prowadzenie bloga daje wielką satysfakcję. Ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie moje motto życiowe byłoby odpowiedzią również na motywację do działania ^^
    Ciekawe pytania zadałaś nominowanym ^^ Zwłaszcza pytanie 10 ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie mam żadnego życiowego motta :)
    Świetny blog może wspólna obserwacja ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację, dałaś mi pomysł na kolejnego posta ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne odpowiedzi i pytania:)
    Zapraszam na konkurs, do wygrania 120$ od Shein:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/06/konkurs-wygraj-120-od-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tę piosenkę! Słucham jej w kółko i mi także daje niezłego kopa do działania. Gratuluję nominacji :)
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo lubią tą piosenkę!
    http://wolnym-krokiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za nominacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne odpowiedzi :)

    Zapraszam do mnie :)
    https://www.facebook.com/aleksandrarosiekblog

    OdpowiedzUsuń