czwartek, 4 czerwca 2015

Ulf Böhmig - Nasze zdrowie. Poradnik dla całej rodziny


Tytuł oryginalny: NATUR HEILPRAXIS
Autor: Ulf Böhmig
Rok wydania: 1999
Tłumaczenie: Bartłomiej Hański
Konsultacja medyczna: Marta Lewandowska
Liczba stron: 344
Rodzaj okładki: Twarda
ISBN: 83-7227-274-3

"Nasze zdrowie. Poradnik dla całej rodziny" to książka z roku 1999, która omawia jak w prosty sposób zachować zdrowie oraz radzić sobie z różnymi schorzeniami naturalnymi sposobami.
Podzielona jest na cztery części, które poświęcone są następującym tematom: profilaktyka, leczenie, leki naturalne w apteczce domowej oraz ważne wskazówki
dla dorosłych pacjentów.

Możemy w niej przeczytać m.in. o zasadach rozsądnego odżywiania się czy też formach treningu psychicznego (autosugestia, trening autogeniczny, joga). Zawiera również informacje dotyczące możliwości terapii z zastosowaniem różnego rodzaju leków.

Jest to  książka, która z całą pewnością powinna znaleźć się w domach ludzi, którzy wykazują troskę o własne zdrowie.

5 komentarzy:

  1. Mam tę książkę w domu haha ale nigdy do niej nie zajrzałam^^

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj:)
    KLIK--> http://juliaxiggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja takiej nie mam, ale w domu mojej mamy jest cos podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie coś podobnego poszukuję, będę musiała się zapoznać z książką.

    Zapraszam: http://projektwushu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma już ponad 16 lat, a ja o niej nawet nie słyszałam. Niektórym osobom ta książka naprawdę może pomóc :)
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto mieć taką książkę, jest gdzie zajrzeć gdy jest potrzeba.

    OdpowiedzUsuń