piątek, 31 lipca 2015

Liebster Blog Award po raz trzeci LBA #3



„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po przyjęciu LBA należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Obowiązkiem jest też wklejenie znaku LBA do wpisu.”


Zostałam nominowana przez: 


Pytania jakie otrzymałam:

1. Wymarzony cel podróży?
- Nie jestem w stanie określić tego jednego konkretnego, gdyż jest ich naprawdę wiele. Począwszy od zwiedzenia jeszcze kilku miejsc w naszym kraju po odległe krańce świata.

2. Gdybyś mogła/mógł cofnąć się w czasie i spotkać kogoś- kogokolwiek, to kogo?
- Nikogo :)

3. Film i książka po które NIGDY nie sięgniesz?
- Nad filmem jakoś specjalnie się nie zastanawiałam jest ich po prostu wiele, jeśli natomiast chodzi o książkę jest to zapewne "Mein Kampf"'.

4. OTP (one true pairing) - czyli fikcyjna para, którą shipujesz i która  powinna być razem teraz i na zawsze?
- Nie interesują mnie takie sprawy.

5. Rzecz/zachowanie, które najbardziej cię irytuje?
- Nieposzanowanie własnej pracy. 

6. Filmowe/serialowe guilty pleasure?
- Lepiej się nie przyznawać :)

7. Do jakiego domu w Hogwarcie należysz, lub myślisz, że tam pasujesz?
- Trudno mnie skategoryzować, więc nie sądzę abym do jakiegoś pasowała.

8. Ulubiony zespół/muzyka? 
- Gdy byłam młodsza trochę tego było, teraz jednak lubię pojedyncze utwory wielu wokalistów.

9. Oceniasz książki po okładce a filmy po plakatach?
- Nie, ale czasami się nimi sugeruje.

10. Twój ulubiony youtuber?
-  Oglądam kilka kanałów na yt, ale żebym miała wskazać konkretnego twórce to chyba nie mam faworyta.

11. Dlaczego prowadzenie bloga ma sens?
- Prowadzenie bloga rozwija człowieka, potrafi wtajemniczać w nowe rzeczy, uczy cierpliwości i zaangażowania w podjęte działania.


Nominuję:


Pytania do was:

1. Praca idealna? 2. Długie spanie czy wczesne wstawanie? 3. Chcesz coś w sobie zmienić? 4. Co jest w życiu ważne? 
5. Największe rozczarowanie? 6. Najlepsze wspomnienie? 7. Trauma z dzieciństwa? 8. Idealne miejsce zamieszkania? 
9. Sugerujesz się opiniami innych ludzi? 10. Trzy cechy Twojego charakteru? 
11. Optymistyczny akcent na koniec?

13 komentarzy:

  1. Świetne ODP :* Dziękuję za nominację :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za wyróżnienie i nominację dla cosdochleba.blogspot.com :) ciekawe pytania zadałaś ... szykuję odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jestem w szoku :D dziękuję bardzo za nominację :D jest mi niezmiernie miło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nigdy nie sięgnę po książkę "Mein Kampf". W końcu jest o gościu, co zamordował miliony ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z tym,że prowadzenie bloga rozwija;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację, post już wstawiony :)
    http://grayhalls-imagination.blogspot.com/2015/08/moje-pierwsze-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do "Mein Kampf" jestem ciekawa jaką miał ideologię, bo to jednak napisał człowiek, który chciał stworzyć rasę doskonałą. Przypuszczam, że co do gospodarki miał dobre plany, ale może w pewnym momencie mu odbiło i padł plan. Nie podzielam jego poglądów, ale ciekawi mnie to bardzo i chętnie ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tylu nominacji, świetne odpowiedzi ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W końcu dowiedziałam się, co oznacza skrót OTP. :-) Codziennie człowiek uczy się czegoś nowego :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej masz może ochotę na obs/obs? Odpisz u mnie na blogu :) http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Z punktem jedenastym zgodzę się w zupełności - człowiek często nie zdaje sobie nawet sprawy, jak blog potrafi pomóc w rozwijaniu skrzydeł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Również uważam, że prowadzenie bloga wzbogaca człowieka intelektualnie :)
    pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń