sobota, 21 stycznia 2017

Niania. Pamiętnik Frani Maj


Tytuł: Niania. Pamiętnik Frani Maj
Redakcja: Katarzyna Pawłowska
Korekta: Elżbieta Ptaszyńska - Sadowska, Katarzyna Antczak
Rodzaj okładki: miękka ze skrzydełkami
Rok wydania: 2009
Liczba stron: 240
Wydawnictwo: W.A.B.
ISBN: 978-83-7414-713-2
Cena sugerowana: 29,90 zł


Pomimo tego, iż emisja serialu "Niania" została zakończona w 2009 roku nadal możemy natknąć
się na powtórki w niektórych stacjach telewizyjnych. Co najdziwniejsze samą książkę kupiłam stosunkowo niedawno w jednym z lokalnych sklepów.

Jak sama nazwa wskazuję mamy tutaj do czynienia z formą pamiętnika niejako streszczeniem odcinków, czyli Franią Maj w pigułce. W książce jednak nie mamy rozdziałów czy też datowanych zdarzeń. Samą Franciszkę poznajemy tak jak w serialu w momencie rozstania z Danielem,
a samo zakończenie cóż sami wiecie..

Ciekawą opcją jest dołączenie do pamiętnika między innymi przepisów Konrada jak i notatek osób postronnych, ponadto  w środku książki zostały umieszczone fotografie z życia Niani co czyni ten produkt jeszcze bardziej interesującym.


Z całą pewnością jest to ten typ literatury, który można pochłonąć za jednym podejściem,
a ja już teraz wiem, że za kilka lat ponownie powrócę do tej pozycji.

6 komentarzy:

  1. Uwielbiałam ten serial! Co prawda na tę książkę się raczej nie skuszę, ale miło odświeżyć wspomnienia. :)
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czytałam tą książkę i ją recenzowałam ;) Ale trochę jestem nią rozczarowana- spodziewałam się po niej czegoś więcej. Ale i tak miło odświeżyć wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jejku mój ulubiony serial z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń