środa, 20 maja 2015

JAK ROBIĆ BIŻUTERIĘ Z DRUTU I KORALIKÓW

JAK ROBIĆ BIŻUTERIĘ Z DRUTU I KORALIKÓW

Tytuł: JAK ROBIĆ BIŻUTERIĘ Z DRUTU I KORALIKÓW
Wydawnictwo: Skarbnica Wiedzy
Opracowanie i aranżacja: Magdalena Szwedkowicz-Kostrzewa
Zdjęcia: Magdalena Szwedkowicz-Kostrzewa
Skład i łamanie: Rafał kostrzewa
Patronat medialny: ebuch.pl
Rok wydania: 2006
Liczba stron: 32
Rodzaj okładki: miękka
Format: A5
ISBN: 978-83-60158-26-5

"JAK ROBIĆ BIŻUTERIĘ Z DRUTU I KORALIKÓW" to książka, która trafiła do mnie jako dodatek do zamówienia internetowego. Nie jest obszerna, ale zawiera wszystko to co jest potrzebne osobie zaczynającej swoją przygodę z rękodziełem.

W poradniku możemy znaleźć następujące nagłówki: 
Narzędzia, Półfabrykaty, Kolczyki, Spiralki, Ogniwka, Broszka, Pierścionek, Bransoletka, Uwięzione koraliki, Uwieziona zawieszka, Art deco, Walentynkowe serduszko,
Kolczyki retro oraz Grecki zawijas.

Nagłówki te zawierają krótkie opisy tworzenia wzorów oraz biżuterii.
Wszystko to oprawione jest odpowiednimi fotografiami, które pokazują nam poszczególne etapy pracy. Przedstawione jest to w sposób zwięzły i prosty, po prostu łatwy do odbioru.


Licząca zaledwie 32 strony książka pokazuje wyłącznie podstawy i z pewnością nie jest skierowana do osób, które miały już styczność z wyrobem własnym biżuterii. Skierowana jest ona raczej do osób, które są tym zainteresowane, a nie wiedzą od czego zacząć i co może być im potrzebne do realizacji swoich pomysłów.

16 komentarzy:

  1. Ta mnie nie zainteresowała, choć przyglądałam się jej swego czasu. za to Biżuteria z koralików i kryształków podbiła moje serce. Ostatecznie niewiele z niej zrobiłam, bo zabraklo czasu, ale zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla osób, które lubią tego typu rękodzieło, to na pewno świetna pozycja. Ja nie mam cierpliwości do tego typu pracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że to dobry prezent dla nastolatek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie poradniki, które są inspiracją przy tworzeniu swojej biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo przydatna dla kogos kto sie tym zajmuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To mógłby być fajny prezent dla kogoś, kto interesuje się ręcznymi robótkami :)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie własne wykonania biżuterii, mozna stworzyc coś oryginalnego !

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że książka jest idealna dla początkujących osób, tak jak napisałaś

    OdpowiedzUsuń
  9. na rozpoczęcie przygody z wyrobem biżuterii idealna :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje się całkiem przydatna ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka idealna dla mnie ! Zawsze chciałam nauczyć się robić biżuterię :) Pozdrawiam, http://skarbusiowa-garderoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś chciałam się zająć tworzeniem biżuterii ale jakoś nie mam do tego cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kiedyś tworzyłam ozdoby i biżuterię, ale teraz nie mam wgl na to czasu. To wszystko przez te studia.
    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/05/how-to-be-normal.html

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna książka;) coś innego
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez jak bylam mlodsza bawila sie w takie rzeczy, teraz juz brak czasu na to. :(

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi. :)
    Nowa sesja zdjeciowa- HORSE
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/horse.html

    OdpowiedzUsuń