wtorek, 17 stycznia 2017

POWRÓCIŁAM czyli mój mały książkowy "COME BACK"


Taka Troche
Witam się z wami ponownie!

Troszkę mnie tutaj nie było, ale nic straconego, przecież świat literatury zawsze stoi przed nami otworem.

Zaktualizowałam swoje profile. Utworzyłam kanał na YT (Klik - YouTube)
Ogarnęłam Snapa (ystynka) no i upubliczniłam Instagram`a: (jusiak_k)

No i oczywiście przeczytałam sporo nowych interesujących pozycji :P

Dajcie znać czy jeszcze o mnie nie zapomnieliście :)

PS Chętnie odwiedzę wasze blogi.

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że wróciłaś! Będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę zaglądać, czekam na nowości!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaję, że osobiście dopieor odkryłam Twojego bloga i biorę się za przeglądanie wpisów :-) Jako książkowy pochłaniacz jestem bardzo ciekawa, co myślisz na temat niektórych znanych mi tytułów - choć widzę, że strasznie dawno Cię tu nie było... A fe, pisz częściej ;-)
    Pozdrawiam i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam też na mojego snapa xdaydreamerh, to super, że masz kanał na yt :D
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń