środa, 30 sierpnia 2017

Martyna Wojciechowska - ZAPISKI (pod)różne

Martyna Wojciechowska - ZAPISKI (pod)różne

Tytuł: ZAPISKI (pod)różne
Autor: Martyna Wojciechowska
Rok wydania: 2011
Liczba stron: 200
Wymiary: 190 x 120
Rodzaj okładki: twarda
ISBN: 978-83-7596-231-4

"ZAPISKI (pod)różne" Martyny Wojciechowskiej to książka, do której bez wątpienia można zajrzeć wielokrotnie. Pomimo tego iż już czytałam wymienioną książkę postanowiłam do niej ostatnio wrócić. Nie chodzi tutaj tylko o same wrażenia organoleptyczne, ale o sam fakt,
że spojrzenie nawet na książki typowo podróżnicze może ulec zmianie.

Ekwador, Japonia, Indie, Mongolia, Islandia, Namibia, Tanzania, Rosja czy też Wenezuela..
To właśnie m. in. w takie kraje możemy pobieżnie zajrzeć z tą książką, która stanowi
niejako kompendium mini serii KOBIETA NA KRAŃCU ŚWIATA.

"Ludzie wielokrotnie pytają mnie, dlaczego tak często wyruszam na krańce świata. 
Uwielbiam być w drodze - odpowiadam. Niech ten zbiór opowieści będzie dla Was inspiracją do własnych wypraw. Do zobaczenia gdzieś w Podróży.." 

Dzięki autorce zatem i my możemy być w swojej podróży. Podróży czytelniczej..

5 komentarzy:

  1. Nie czytałam jeszcze, ale lubię Martynę, więc może przeczytam ;)
    favcosmeticsbymaksi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie opisane. Może kiedyś przeczytam :)

    Zapraszam do mnie
    http://zycie-z-kanapowcem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym przeczytała tę ksiażkę, ponieważ uwielbiam Martynę

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś bardzo lubiłam oglądać program Martyny, ale nie wiem, czy skuszę się na jej książki

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń