środa, 13 września 2017

Beata Pawlikowska - Blondynka na językach : Angielski Brytyjski

Beata Pawlikowska
Blondynka na językach : Angielski Brytyjski 

Z Serii: " Blondynka na językach"

* Angielski brytyjski * Niemiecki * Włoski * Hiszpański europejski * Francuski


Tytuł: Blondynka na językach : Angielski Brytyjski
Autor: Beata Pawlikowska
Rok wydania: 2010
Liczba stron: 296
Wydawnictwo: G + J Gruner + Jahr Polska Sp z o.o. & Co. Spółka Komandytowa
Rodzaj okładki: miękka
ISBN: 978-83-62343-89-8

Blondynka na językach to kurs języka angielskiego (brytyjskiego) opracowany na podstawie własnych doświadczeń przez polską dziennikarkę i podróżniczkę Beatę Pawlikowską. Autorka jak sama twierdzi skupia się na instynktownej nauce poprzez zapamiętywanie, powtarzanie oraz budowanie własnych zdań. Przyjazny projekt oraz płyta CD (mp3) stanowią rewelacyjne uzupełnienie koncepcji nauczania. Sam kurs zbudowany jest z krótkiego wstępu, pięciu poziomów oraz 23 odcinków. Bez wątpienia jest to idealna opcja dla ludzi ceniących sobie efektywność oraz prostotę w nauczaniu, a czy ktoś z Was miał możliwość korzystania z kursów Pawlikowskiej?

10 komentarzy:

  1. Ciekawy podręcznik lub książka do nauki. Ja nie przepadam ale może kiedyś spróbuje nią kupić i zobaczyć co i jak bo zachęcasz do zajrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam wiele dobrych opinii na temat tych kursów i chyba w końcu jakis wypróbuje :)
    pozdrawiam serdecznie Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To zależy co kto lubi. Na samym początku optymistycznie podszedłem do tego kurs, codziennie pprzerabiaem nową lekcje aż w końcu mi się znudziło i to rzuciłem . Nie mniej efekty były ale Po prostu szkoda mi było czasu wolę innych rodzaj nauki;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. te kursy są naprawdę świetne, polecam je wszystkim moim znajomym:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tych kursach, chyba muszę wypróbować! Pozdrawiam, amsoff.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam, jednak nie jest ona na liście tego, co chcę przestudiować :)
    pozdrawiam, tysiatestuje

    OdpowiedzUsuń
  7. mam kilka jej książek, z hiszpańskim, włoskim, agnielskim amerykańskim i brytyjskim. Najbardziej podoba mi się w nich to, że wymowa jest napisana a nie tak jak w słownikach z dziwnymi znakami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. mam z tej serii kurs języka niemieckiego, bardzo ciekawa książka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym go trochę przejrzeć w Empiku, może kupię. Szkoda, że nie oferują japońskiego. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń