niedziela, 12 listopada 2017

Erica David - Anna i Elsa. Gorące powitanie (Siostrzana więź to najprawdziwsza magia)

Takie książki - Taka Troche o Erica David - Anna i Elsa. Gorące powitanie (Siostrzana więź to najprawdziwsza magia)
Anna i Elsa. Gorące powitanie

Tytuł: Anna i Elsa. Gorące powitanie - Siostrzana więź to najprawdziwsza magia
Tytuł oryginalny: Anna & Elsa. A Warm Welcome
Autor: Erica David
Redaktor prowadzący: Elżbieta Kownacka
Redakcja: Paulina Kaniewska
Rok wydania: 2016
Tłumaczenie: Adrianna Zabrzewska
Ilustracje: Bill Robinson
Liczba stron: 128
Wydawnictwo: Egmont Polska Sp z o.o.
Rodzaj okładki: twarda
ISBN: 978-83-281-1153-0

Anna i Elsa. Gorące powitanie (Siostrzana więź to najprawdziwsza magia) to książka wydawnictwa Egmont z serii Disneya `Anna i Elsa` (w serii ukazały się: "Niech żyje królowa", "Magia i wspomnienia" oraz "Niezwykły wynalazek") autorstwa Ericy David. Jest to kontynuacja przygód
bestsellerowej amerykańskiej animacji z 2013 r. "Kraina lodu".

Tym razem Królowa śniegu Elsa i Księżniczka Anna wraz z  Kristoff`em, bałwankiem Olafem oraz reniferem Sven`em ruszają do zamorskiej krainy Eldor w której to rządy sprawuje panująca nad ogniem i żarem Królowa lata Marisol. Celem wyprawy jest pomoc w opanowaniu mocy, która zsyła na ichniejsze królestwo wieczne upały.

Opowiadanie składające się z 10 rozdziałów i 128 str (w tym ilustracje), pozwoli na ok godzinę przenieść się dzieciom oraz rodzicom w jakże uwielbiany przez miliony świat  przygód. Pobudzająca wyobraźnię, fajnie przetłumaczona z odpowiednio dobranymi grafikami historia, stanowi ciekawą formę spędzenia wieczoru z dziećmi oraz zachęca do zakupu całej serii o przygodach z Arendelle.


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Zapraszam na Fanpage: Taka Troche
Instagram: jusiak_k
YT: Taka Troche

12 komentarzy:

  1. Kocham Kraine Lodu, jedan z lepszych bajek, jaka powstała w ostatnich latach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne na prezent dla dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim dzieciom czytałam mnóstwo książek; przyznaję - nawet lubiłam to robić.
    Więc na pewno przeczytałabym im tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiałam kiedyś czytać takie kolorowe disneyowe książeczki, później starałam się dla siostry czytać gdy byłyśmy małe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem stara baba, a uwielbiam Krainę Lodu! Z chęcią kupuję wszystko, co z tą bajką związane, mojej siostrzenicy. Wczoraj nawet obejrzałyśmy krótkometrażową bajkę o urodzinach Anny. Z pewnością już niedługo na półce siostrzenica będzie mieć i tę książkę. Sama uwielbiałam dostawać, gdy byłam dzieckiem, książki z bajek Disneya. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta książka jest napisana specjalnie dla takich osób jak ja!

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Już sama okładka wprowadza w miły nastrój.
    Jestem przekonana, że to będzie dobry prezent od Mikołaja :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla małych czytelników spoko opcja;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam, czytałam mimo że jestem starą krową :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak... ta książka jest stworzona dla moje 5 letniej córki... uwielbia Annę i Elze;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń