Artur Jabłoński - Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Takie książki - Taka Troche o.. Artur Jabłoński - Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Artur Jabłoński -
Jak pisać, żeby chcieli czytać
(i kupować). Copywriting & Webwriting

Tytuł: Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Autor: Artur Jabłoński
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 168
Wydawnictwo: Onepress
Rodzaj okładki: miękka
ISBN: 978-83-283-2461-9
Cena sugerowana: 34,90 zł

Jak możemy przeczytać na tylnej stronie okładki, Artur Jabłoński jest autorem jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: arturjablonski.com. Wykłada na wielu polskich uczelniach, a także występuje jako prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce. Pracował m.in. dla: TVN. Allegro, Otomoto, Otodom, naTemat i wielu innych rozpoznawalnych i cenionych w naszym kraju marek.

Doświadczenie zdobywane przez lata jako konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowca pozwoliły nabyć odpowiedniej wiedzy i doświadczenia z zakresu Copywritingu oraz Webwritingu. Informacje te zostały przekazane w książce: Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować).

O ile na chwilę obecną mój blog prowadzony jest hobbistyczne, stanowiąc przy tym oderwanie się od pracy zarówno jako copywriter, jak i szkółkarz, tak informacje zawarte w poradniku stanowią cenną wytyczną dla artykułów, jakie tworzę zawodowo. Książka Artura Jabłońskiego stworzona jest nie tylko dla osób pragnących rozpocząć swoją pracę za pośrednictwem internetu, ale i dla tych co, stykają się na co dzień z tą nie dla każdego zrozumiałą formą działalności.

W tym miejscu chciałabym polecić również kanał Artura na YouTube: youtube.com/user/agjablonski. Zawarte tam porady pozwoliły mi zwiększyć zasięgi mojej szkółki roślin (KLIK) ponad sześciokrotnie przy niezmienionym budżecie na promocję.

Bez wątpienia wiedza przekazana w książce jest cennym źródłem informacji. Analiza ruchu na stronie, słowa kluczowe, skuteczne nagłówki oraz śródtytuły to tylko kropla w ogromie wiedzy, jaką możemy nabyć za tak niewielkie pieniądze (patrz, cena okładkowa). Nie pozostaje mi nic innego, jak polecać pozycje, oraz wyczekiwać kolejnych lekcji oraz cennych wskazówek autora książki Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Zapraszam na Fanpage: Taka Troche  
Instagram: jusiak_k


12 komentarzy:

  1. warte przeczytania dla blogera ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ksiązka może być bardzo cennym źródłem informacji. Wiem nawet, komu mogę ją polecić

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka wiedza na pewno mi się przyda. Muszę mieć tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bylam na jego wykładzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam faceta, ale się zapoznam.
    Ksiażkę też chętnie przeczytam.
    Pozdrawiam!
    Irena

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest na pewno bardzo interesująca książka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno interesująca książka dla każdego blogera :-)
    Zajrzę na YT.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie widziałam, że jest książka, w sferze blogowej to bardzo ważne informacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo ta książka myślę że jest warta uwagi

    OdpowiedzUsuń
  10. Tej pozycji książkowej jeszcze nie czytałam, widzę że warta jest uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że najważniejsza jest autentyczność i szczerość. Bez tego ani rusz ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Zawsze was odwiedzam.
Buziaki :*